رئيس روابط عمومي شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي از تدوين شيوه نامه مديريت بحران در ساختار روابط عمومي شركتهاي تابعه خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاعرساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، مجيد شهيدي در جلسه همانديشي روابط عمومي هاي شركت ملي پالايش و پخش كه ظهر امروز (16آذرماه) به صورت ويدئو كنفرانسي با مناطق 37 گانه شركت ملي پخش برگزار شد، با اشاره به اهميت و لزوم تدوين شيوه نامهاي جهت كنترل و مديريت بحران اظهار كرد: پس از تجميع نظرات و همانديشي با روساي روابط عموميها بهزودي نتيجه به مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش ارسال خواهد شد تا پس از تاييد و بررسي به تصويب برسد. شهيدي همچنين با بيان اينكه چنين شيوه نامهاي تا پيش از اين در چارچوب روابط عمومي وجود نداشته است، گفت: طي جلسه اخيري كه با روساي محترم روابط عمومي 4 شركت اصلي در وزارت نفت داشتيم اين پيشنهاد مطرح و مورد استقبال قرار گرفت. براساس اين خبر، طي جلسه مذكور كاركرد سايتها و كانالهاي ارتباطي مناطق 37 گانه شركت ملي پخش با رويكرد يكپارچهسازي و ضریب نفوذ خبر، روند اطلاعرسانی و شیوه های موثر بر آن، واكاوي مشكلات و چالشها در روند اطلاع رساني بررسي شد و در ادامه پيشنهادها و راهكارهايي دراين خصوص ارائه گرديد. گفتني است، پيش از برگزاري اين همانديشي رئيس روابط عمومي شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي به همراه هيئت همراه از واحدهاي شركت ملي پخش بازديد كرد و با مسئولان ستاد به گفتگو پرداخت.